Micromedia, een van de belangrijkste en grootste retail- en e-tail distributeurs gaming, software, consumentenelektronica en PC accessoires, hield voor de 5de keer het Micromedia Kickoff Event. Een netwerkevenement waar leveranciers, retailers en e-tailers elkaar konden ontmoeten. Een kleine 400 genodigden vonden de weg naar het racecircuit op Zandvoort. Overal hingen Micromedia vlaggen en stonden er pitspoezen om iedereen welkom te heten. En de gasten kregen de unieke mogelijkheid om een ritje te maken in een Lamborghini, Ferrari, Aston Martin of Porsche. Daarna was het de beurt aan de leveranciers: 32 leveranciers waren aanwezig om in de pitboxen van het racecircuit live demonstraties, productintroducties, showcases en winkelpresentaties te geven. Met als belangrijkste doel: netwerken!

De afsluiting van de dag vond plaats in Bloomingdale, de exclusieve beachclub in Bloemendaal aan Zee, met een heerlijk diner en een spetterende slotact. Kortom, een geslaagde dag waar business en entertainment op informele wijze met elkaar werden gecombineerd!

INFORMATIE CASE

Klant:
Micromedia

Soort evenement:
Netwerk event

Locatie:
Zandvoort